Firmowa strona internetowa to obowiązek. Szczególnie jeśli działasz w branży turystycznej. Dzięki własnej stronie WWW zbudujesz wizerunek w sieci, a także przyciągniesz uwagę internautów. Zapewnisz im dostęp do informacji takich jak dane kontaktowe czy oferta. Odkryj zalety posiadania firmowej strony. Oto 7 korzyści ze zlecenia serwisu!
1. Strona internetowa – daj się odszukać!
87% Polaków, jak podaje DataReportal, to internauci. Większość osób szuka informacji w sieci. Liczy się wygoda oraz ogólna dostępność informacji. Dzięki stronie internetowej możesz zaprezentować ofertę w zakresie turystyki. Warto zadbać o możliwość dodawania przez klientów opinii. Wpłynie to na wizerunek w sieci Twojego biznesu.
2. Strona internetowa zapewnia szeroki zasięg
Dotrzyj do nowych klientów znajdujących się nie tylko blisko Ciebie, ale też z całej Polski. Nawet poza jej granicami! Strona WWW umożliwia dotarcie z ofertą turystyczną do każdego kraju, gdyż sieć nie ma ograniczeń. W ten sposób możesz liczyć na rozwój przedsiębiorstwa.
3. Przeniesienie do sieci i budowa wizerunku firmy
Chcesz przenieść swój biznes online? Zaoszczędzić na siedzibie Twojej firmy? Dobry pomysł to integracje z usługami. Dzięki temu będziesz mieć większą kontrolę nad tym, jak zostaje prowadzona Twoja firma. Możliwe będzie wówczas stworzenie doświadczenia dla odbiorców.
4. Budowa świadomości marki
Strona WWW to wizytówka Twojego biznesu. Pozwala poza tym zbudować świadomość marki. Jest to możliwe dzięki:
landing page’u o pracownikach,
publikacji contentu (treści) na blogu,
zakładce „O nas”.
5. Strona firmowa jako narzędzie marketingowe
Wyróżnij się spośród konkurencji stroną firmową. Szukasz sposobu na reklamę? Zdecyduj się na marketing marki w Internecie. Przyda się strona WWW do sprzedaży czy generowania leadów. Inne działania to na przykład zbieranie e-maili. Pamiętaj o wezwaniu do działania, a więc „Call-to-Action”.
6. Strona WWW = Zwiększenie widoczności w sieci
W celu zwiększenia zainteresowania Twoim biznesem musisz poprawić widoczność Twojego serwisu w wyszukiwarce Google. Budowanie strony WWW jest możliwe dzięki wysokiej jakości treści. Zleć stworzenie bloga, a ciekawy content – copywriterom. Tworzone przez nich artykuły powinny być ciekawe i być systematycznie publikowane. Dobrze, aby zawierały słowa kluczowe o długim ogonie. Składają się one z 2-3 słów. Przykład: „tanie biuro podróży”. Dzięki temu dotrzesz do szerszej grupy odbiorców. Zwiększenie ruchu organicznego jest wówczas możliwe.
7. Połączenie z usługami a strona firmowa
Profesjonalna strona internetowa pozwala na dodanie wielu funkcji. W ten sposób lepiej przedstawisz swoją ofertę klientom. Są to różnego typu narzędzia e-Commerce czy do generowania leadów. Przez to poszerzysz swoje usługi. Interakcje z Twoim biznesem internautów są wówczas jeszcze łatwiejsze. Opcja rezerwacji online sprawdzi się w turystyce.
Różne możliwości marketingowe – wnioski
Dzięki stronie WWW Twojego biznesu możesz się zdecydować na różne opcje, jeśli chodzi o marketing i reklamę. Składają się na nie:
pozycjonowanie – SEO,
konta w Social Mediach,
remarketing,
e-mailingi,
kampanie.
Narzędzia te umożliwiają dotarcie do potencjalnych klientów ze swoimi usługami.
Specjalne narzędzia umożliwiają dostęp do statystyk. Dzięki nim sprawdzisz, co preferują internauci oraz jak docierają na stronę WWW. Będziesz mieć także dostęp do innych informacji, przez co dopracujesz swoją ofertę.